15 sept 2009

Fatal desenlace, cuadro roto !!

Po zi, lo dicho, se ha roto el cuadro de mi Univega Ht-590, vaya año que llevo, si al principio de año decidía tirar un año más con Univega, veo que no lo voy a poder acabar, esta semana toca Copa gironina en Sant Gregori, y si el cuadro aguanta, posiblemente sea mi última carrera con ella. Ahora, a escuchar ofertas para el cambio, cosa que no me gusta nada, ya que habrá que desembolsar, como siempre, y esto después de un año de competición completa, empieza a quebrar seriamente las paredes de mis arcas. Esperemos solución en el transcurso de los días. Por cierto, me gustaría celebrar un pequeño debate en tema cuadros de btt, que pensáis que es lo mejor, aluminio, scamdium, carbono, etc, cuales son las mejores marcas, las mejores garantías, si tienes ganas de explicar algo sobre el cuadro de la btt, desembucha, soy todo oídos, si no hay ganas de escribir, pues nada, agradecido pues por leer. Un saludo a todos, y hasta las próximas noticias.

10 comentarios:

Joan dijo...

Joder quina mala sort, ...
he tornat a llegir el comentari que et vaig deixar ahir sobre la cursa, no era amb mala llet, però em va quedar molt sec, sap greu, bon rotllo.
Referent als quadres, jo tenia molta por amb el carbono, i la segueixo tinguent, però (si no peta), la diferència a l'alumini és brutal, a nivell de comportament, no tant de pes (pesen pràcticament el mateix).
Per mi absorbeix molt millor el carbono, i no rebota tant la part del darrera, però aquesta decisió es molt personal ...

Ada Xinxó dijo...

Ei Nava, quina pu**da!
Doncs jo ara em canviaré la bici, també passaré del alumini al carbono més que res per comprovar el què diu el Sr. Lobo de l'absorció, és que els que anem amb rígida d'alguna manera hem de guanyar en comoditat, no?
A veure què tal

Marc dijo...

Ei Nava,
Jo vinc d'una doble i ara no canviaria el meu quadre rígid de carbono per res!!
Mira't el tema de la garantia de per vida (no se sap mai...).

Trek i Specialized en donen. N'hi ha més, segur, però jo només sé aquests. Ara començaran a vendre les del 2010 o sigui que potser els quedi algun cuadre tirat del 2009.

Si vols provar la meva ja ho saps (ja t'ho vaig dir però com que el dissabte al final estaves cansat ...).

Salut !! URUK !!!

Nava dijo...

Lobo, no et preocupis gens, com ja vaig imaginar qui eres, i això que amb el sobrenom de El Lobo jejeje, em va costar de creure, però güeno, quan escrivim, lògicament, o u fem molt bé o a vegades sens interpreta de diferents formes, jo mateix, m'agrada escriure en castellà, ja que es de la manera que em surt la imaginació, mes rapida, en Català tinc que pensar massa, però em defenso. oblidant el tema, e visitat el teu bloc, ja impartiré algun que altra debat als teus escrits, a mi també m'agrada escriure, coses que em passen pel cap, però aquest un altre bloc, el deixaré per mes endavant, ja que si no tinc tan de temps. Respecte al quadro de Carbono, estic amb tu, al menys per escoltades, tots diuen lo mateix que tu, jo ara estic barrejant varis quadres, encara que estic esperant oferta del meu patrocinador i espero sigui la bona. Jo no li faig un lleix al alumini scandium, també m'agrada, mirat el quadro de Merida que te per el 2010, esta bastant be i pesa molt poc. Un saludo i fins diumenge.

Ada, el que et faltava ja per destrona qualsevol noia que intenti treure't les pegatines de la btt, jeje, ben fet, si pots, endavant, com diu el señor Lobo, el quadre carbono, es veu que dona unes prestacions immillorables, la qüestió seria poder provar durant un temps, aquest i valorar, com li deia, ara el quadres de alumini d'última generació, tope de gama, estan molt tirats de preu i podria ser una bona bici també, lo que m'han dit es que no tots els carbonos son iguals, i com a recomanació, sempre els de tope de gama o quadres de carbono amb una bona casa darrera, per que segons tinc entès també comença'n a fer com xurros els quadres a base motllos barats. A veure si i ha algú que ens posi al dia, i digueu alguna marca, arrisqueu !!

Hola Marc, ja o se que vens d'una doble, molt pesada i edemes ni comparació amb la Trek que t'has agafat, indudablament i ha una gran diferencia tant de calitat com de prestacions, jo crec que per el tipus de mtb que fem nosaltres una rígida i aquesta trek tan maca en concret es collonuda. Digues la marca axis podrem veure per Internet la "cosa bonita que tas comprao". Un abraç.

Xavi dijo...

Hola Crack!
Nen Orbea, garantia de per vida!

Al loro que no estamos tan mal!!

Ada Xinxó dijo...

Nava, jo al final m'he decantat per Scott, per això que dius que hi hagi una marca fiable darrera i perquè és molt guapa i bé molt ben muntada, al final serà una Scale 20 del 2010! Uf quins nervis, a veure quan arriba!

http://www.scottusa.com/es_es/product/7932/44723/scale_20

Nava dijo...

Ada, quin pepino !! molt maca, endavant, fas una molt bona elecció al meu semblar !! molta envida sana, joder!! me encantan las Scott.

Xavi, al loro que SI que estamos mal, la mare quen va pari, vaya problemón me a surgido, que lástima no tener el focus a mano !! ayyy !!

Marc dijo...

Trek Elite 9.8 2009. PEASO PEPINU!
Ara la bici està mirant de comprar un biker nou perquè el que té se li queda petit ... (falta entreno!!)

Xuminu dijo...

Ei Nava.
Demà et miro si queda algun Specialized S-works d'alumini del 09 en la teva talla...

Jo no puc opinar gaire, però de moment, amb lo poc que he rodat amb la meva nova mtb de carbono l'he trobat molt bé de tot, menys absorvent. És ultrarigida, molt reactiva, però absorvir, lo que és absorvir... poc... la meva Orbea Scape d'abans semblava més comoda, filtrava més el terreny... segurament perquè flexaba.

El carbono és una moda... i jo crec que la unica ventatge és la rigidesa, ja que en pes, un alumini ben treballat pot estar alla mateix.

Demà et miro això. I en quan a marques, habiam si l'Esteve s'estira home... tot i que el "Torpedor" a mi no m'agrada gaire!

Nava dijo...

muchas mercedes campeón !! yo me voy a girona avui haber si resuelvo unos asuntillos con el cuadro haber si me lo pueden soldar y por lo menos aprovecharlo !! espero noticias !!